skaner HP Scanjet G3110 - nie dziala na koncie usera

Autor: kamil <kamil_pWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 11:09:46 MET DST

zainstalowałem na dwóch laptopach z vista home skaner HP Scanjet G3110, podpięt
przez usb ale program hp do skanowania wywala błąd podczas włączania na koncie
użytkownika bez uprawnień. Na koncie admina wszystko jest ok. Nadanie uprawnień
folderowi z programem nic nie pomogło. Próbowałem nawet nadać pełne uprawnienia
userowni do dysku Cale nic to nie dało. Miał ktoś podobny problem?? Czyżby HP
wypuściło oprogramowanie działające tylko na koncie administratora?