Re: Monitory poleasingowe

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 10:37:29 MET DST

"Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> wrote in message
news:hbc92n$eec$1@news2.ipartners.pl...

> Czytałem o ty monitorze, m. in. tutaj:
> http://blog.szynalski.com/2009/05/01/review-of-the-dell-2009wa/
>
> Movies have a lot of dark, moody scenes, which look washed out on the
> 2209WA, even if you sit far away from the screen and position the
> monitor carefully to avoid the white glow effect. I?m afraid grey isn?t
> the new black?
>
> Nie oglądam filmów na monitorze, ale gram czasem w ciemne gry. Nie
> przeszkadza Ci to, czy nie używasz monitora do ww. zastosowań?

Z filmow na monitorze jedynie jakies kreskowki w sieci ogladam, wiec nie
zwrocilem uwagi, ale po przesiadce z 19" CRT faktycznie ciemne sceny w grach
nieco zwracaly uwage, poza tym grajac w kompletnie ciemnym pokoju spod
czarnego minimalnie przeswituje podswietlenie, ale to juz bolaczka
wiekszosci monitorow LCD. Nie sa to jakies nieakceptowalne poziomy,
szczegolnie kiedy kupujesz panel IPS o 1/3 taniej niz u konkurencji. Za to
po skalibrowaniu obrobka RAWow z aparatu to marzenie i glownie tym sie
kierowalem.

Pozdrawiam
Kamil