Re: TV jako drugi monitor

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 10:13:26 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> W przypadku PC *oznacza*. Nie zmusisz aplikacji Windows, aby
> poprawnie skalowały obraz o niestandardowych proporcjach, skoro
> mają problem już z trybem 120 dpi.

Przede wszystkim: PC czy Windows? ;-)

a) Na Linuksie (Debian Lenny) bez problemu ustawiłem
rozdzielczość z niekwadratowym pikselem (720x400).
Wypełniła cały monitor 17 cali (5:4).
Mplayer z opcją -geometry lub -fs -monitoraspect 5:4 działa pięknie.

b) To samo sprawdziłem pod Windows ustawiając na monitorze 19"
(5:4) rozdzielczość 1280x800. Mplayer z opcjami -fs -monitoraspect
również wyświetlił film o prawidłowych proporcjach (rozdzielczość
się nie zmieniła- sprawdzałem w OSD monitora).

Zatem raczej się mylisz :-)

--
Dominik (& kąpany)