Re: Wybor laptopa

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 08:19:57 MET DST

Piotrek pisze:
> widzisz starsza osobe klikajaca po naszej klasie korzystajaca z niewygodnej
> klawiatury i z touchpada ? :)
> do tego na kiepskim monitorze, dla starszej osoby to ponad 20" bylo by OK, a
> nie jakas 14-15"
> a jak chcesz jej ulatwic zycie to nagle okazuje sie ze pojawia sie jeden
> kabel, pozniej drugi i kolejny.....

to moze dodam czemu uwazam ze *w tytulowym przypadku* wybieram laptopa.
Wlascicielem bedzie osoba starsza, ktora z komputera korzysta nieduzo.
Stac ja na laptopa wiec problemem nie sa finanse (nie wiem czemu starsza
osoba od razu kojarzy sie z emerytem). Komputer jest uzywany
sporadycznie i niezbyt dlugo, wiec ergonomia nie jest problemem
(zakladam 17" monitor). Nie ma wydzielonego biurka dla komputera, i nie
bedzie bo nie ma na to miejsca, i nie ma takiej potrzeby (patrz:
sporadyczne uzywanie). Samodzielne podlaczanie calego zestawu
monitor-komputer-myszka-LCD jest dla niej problemem - dlatego ma to byc
plug&play (praktycznie pozostaje zasilania, siec po Wifi
prekonfigurowana, myszka tez bezprzewodowa).
W razie problemow laptop wedruje do mnie w celach serwisowych -
przewiezienie laptopa to pryszcz, rozlaczanie skrzynki, wiezienie
ciezkiego klocka i ponowne podlaczanie to juz problem.
Komputer bedzie w przyszlosci uzywany w dwoch miejscach - w domu i w
firmie (malo intensywnie), a wiec to takze wyklucza stacjonarny charakter.
Prosze wiec darowac sobie te dyskusje OT...
Marx