Jakość obrazu na tv hd po hdmi a rgb

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 07:58:46 MET DST

Dotychczas komputer podłączony był do tv przez zwykły kabel rgb i obraz był
żyleta. Jednak wciąż czytam, że to błąd bo podwójna konwersja D/A i A/D
wprowadza zakłócenia i powoduje straty w sygnale. Kupiłem więc kabel,
podłączyłem i stwierdzam, że to jakaś masakra. Pomijam kwestię
przejaskrawienia ale punkty są rozmyte a co zatym idzie czcionka też.
Podłaczyłem do drugiego telewizora, mniejszego i efekt taki sam. Karta
graficzna Ati HD4650, aktualne sterowniki, kabel z tych lepszych 1,5m
długości. Żadne ustawienia ani regulacja parametrów karty nie pomaga.

O co chodzi?

PC