Re: Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.

Autor: Mirek <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 13:38:30 MET DST

news:2009101809234800@grush.one.pl...

> Obudowa komputera jest uziemiona/wyzerowana?

Chodzi o gniazdko z uziemieniem czy o coś innego? W każdym razie zera w gniazdku
nie ma.

> Czy stary komputer się tak samo zachowywał? Jeżeli tak, to
> czy z *tą samą myszką*, czy inną?

Podobnie a myszy podpinałem różne. Nowy komputer wyłączyłem z sieci po kilku
tygodniach na pół godziny i na usb mysz już nie działa. Google na frazę "nie
działa mysz na usb) zwraca masę wyników więc mój problem nie jest odosobniony.
Rozwiązania jednak trudno się doczytać.