Re: Wybor laptopa

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 01:28:36 MET DST

Piotrek pisze:

> widzisz starsza osobe klikajaca po naszej klasie korzystajaca z niewygodnej
> klawiatury i z touchpada ? :)
> do tego na kiepskim monitorze, dla starszej osoby to ponad 20" bylo by OK, a
> nie jakas 14-15"
> a jak chcesz jej ulatwic zycie to nagle okazuje sie ze pojawia sie jeden
> kabel, pozniej drugi i kolejny.....

Obok mojego bloku jest klub emeryta. Sąsiadka (70 lat) zapisała się tam na
naukę obsługi komputera.
Potem pokazała zdjęcia, które sobie robili na tym kursie. Wszystkie
staruszki siedziały/siedzieli przy swoich laptopach!
Targali je na te nauki ze sobą, no i bardzo dobrze, bo lepiej sobie
przyswoili-od razu na swoich niż na komputerach na tej sali.
Chcę Cię uświadomić, że szczególnie starsze osoby kupują sobie laptopy. Do
laptopa jak ktoś chce może sobie dołożyć myszkę bezprzewodową.

--
animka