Re: Wybor laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 19:14:42 MET DST

> Mam T43 a potem już czytałem że jakość wykonania spadła jak Lenovo to
> zaczęło składać.

raczej bzdury.
mialem T40 pozniej T42, teraz mam T61 i jakos nie widze zadnej roznicy
jakosciowej miedzy IBM a Lenovo.
jedyne co sie zmienilo za czasow Lenovo to to ze zaczeli produkowac tez
serie dla innego targetu czyli tansze ale gorsze i stad sie ludzia
pomieszalo ze IBM robil super notebooki a Lenovo robi syf.
nie poprostu IBM robilo tylko drogie i dobre notebooki a Lenovo robi i
dobre(ale drogie) i te tanie(ale jakosciowo kiepskie jak wszystkie w tym
przedziale cenowym:)

> Czyzby tu nastapił powrót do stalowych zawiasów, magnezowej ramy itp?
> Serio pytam.

a czy kiedys z tego zrezygnowali ?
w seriach gdzie to bylo w standardzie za czasow IBMa tak i Lenovo to dawalo
i tutaj zadnej zmiany nie zauwazylem.

--
pzdr
piotrek