Re: Monitory poleasingowe

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 10:40:41 MET DST

"Marcin Bugajski" <mbugajski_dowyciecia_@zg.pl> wrote in message
news:hb98dp$fds$1@news.onet.pl...
> No cóż - jeśli nigdy nie użytkowałeś LCD na mva/pva to będzie CI wszystko
> jedno. Ja kupiłem do domciu swego czasu LCD na mva (HPka)i jak przychodzę
> do pracy gdzie mam LG 1942 na tn to szlag mnie trafia... ale praca jest
> praca a w domu to w domu :-)
> enyłej - chcesz mieć dobre (nie przekłamane) kolory - nie bierz TNek tylko
> pva ... sęk w tym że mva/pva drogie:-(

Jesli zalezy ci na odwzorowaniu kolorow, bierz IPS a nie zadna *VA, w
ktorych glowna zaleta jest czern i kontrast.

Szczerze, to nie bawil bym sie w 4-letnie uzywki niewiadomego pochodzenia
(pracowalem jeszcze na studiach w firmie handlujacej m.in. monitorami
poleasingowymi - dla siebie zadnego z nich bym nie kupil). Poodkladaj
troche, zaczekaj na swiateczny bonus i wez cos nowego. Ja wydalem w ten
sposob troche wiecej na Della 2209WA z matryca IPS, lampa podswietlajaca nie
pracowala po 10h dziennie, mam 3-lata gwarancji od Della zamiast 3-miesiecy
od jakiegos Miecia z Allegro i swiety spokoj.

Pozdrawiam
Kamil