Re: Monitory poleasingowe

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 08:10:06 MET DST

Mam poleasingowy Eizo 19" za ok 450zl z Delkomu. Jest ok, jak nowka. Nie
buczy, kontrast ustawilem taki ze nie wypala oczu w nocy. W opcjach
mozna zobaczyc ile godzin wyswiecil (na oko policzylem ze to 3 letni
monitor). Nie wiem ile bierze pradu ale na pewno nie 118W, monitorow LCD
z takim poborem pradu to jeszcze nie spotkalem.
Co do obrazu to w grach pewnie roznicy sie nie zobaczy, ale na fotkach
roznica jest, szczegolnie w obszarach przejsc tonalnych gdzie matrycy TN
po prostu brakuje kolorow.
Ale jak nie zajmujesz sie grafika, to zwykly TN za te pieniadze kupisz i
wiekszy, i z gwarancja, wiec nie wiem czy warto.
Marx