Re: Monitory poleasingowe

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 07:26:06 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Lepiej nowy. A co myślałeś?

matka ma nowy (roczny) monitor 19 cali TN panorama. jak siedze przed nim
blisko, to (powierzchnia) lewo/srodek/prawo ma przekłamania kolorów. te
178 stopni to jakaś sciema całkowita, nawet 90stopni niema. jak sie
odsune, to ze względu na małe piksele- nie potrafie czytać napisów....
Moja rada - jeśli jesteś przyzwyczajony do CRT - trzymaj sie zdala od
tanich monitorów TN
ToMasz