Karta graficzna na USB (?) - jaka?

Autor: Tomasz Jabłczyński <japko_at_idea.net.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 03:36:45 MET DST

Witajcie,
Mam sobie notebooka z nVidia Quadro FX 1500M i jednym wyjściem
DVI do którego podłączony jest zewnętrzny monitor LCD 19 cali.

Chciałem do notka podłączyć kablem HDMI telewizor LCD full HD
stojący 4 metry dalej - w celu oglądania filmów ;)
Jak to połączyć? Myślałem o jakiejś zewnętrznej karcie graficznej
na USB z wyjściem HDMI - ale nic nie znalazłem :(

Ktoś ma jakiś pomysł jak to ze sobą pożenić? Dzięki wielkie z góry.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl