Re: Jaki notbook korporacyjny?

Autor: Grzegorz S <gsulek_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 22:56:52 MET DST

Igor Adamiak <igor_ad@wp.pl> wrote:

> Hmm, u mnie w firmie kupili ponad 200 Lifebooków E i żadnych problemów.

Po 3 latach 90% Lifebooków S 7010 i 7020 ma bądź nie działające bądź to ekstremalnie
głośne wiatraki (nie ma ani jednego działającego).
7110 S zaczyna być to samo w obecnie działających.
Dyski padały w mniej więcej 20% z nich.

HP 6910P - jak dotychczas żadnych problemów.
HP 2510P - no problem tylko dysk przeraźliwie wolny
Lenovo T400 - tak samo (chociaż mogę ponarzekać na słabą jakość wbudowanego modemu HSDPA
w miejscach gdzie telefony bądź modemy Option mają kilka kresek UMTS ten ciągle trzyma się
EDGE.

Lenowo X200 - będę miał pod koniec miesiąca to mogę zobaczyć.

--
gs