Płyta z LGA775 pod pamięci DDR1

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 14:45:02 MET DST

Witam,

Grzebiąc wczoraj po szufladach stwierdziłem, że pałęta mi się tam
procesorek Intel E1200, parę modułów DDR i pomyślałem, że gdybym złożył
to do kupy, to bym znalazł zastosowanie dla powstałego komputerka.
Brakuje jeszcze płyty.

Wyguglałem dwie płyty z gniazdem LGA 775, slotami pod DDR i obsługujące
procesory na core: Asusa P5PE-VM (który ma niestety tylko dwa sloty pod
pamięć, a w szufladzie znalazłem 4x256M) i jakiegoś Asrocka na VIA,
z którym wolałbym nie mieć do czynienia, zresztą też ma tylko 2 sloty.

Znacie może jakieś inne? Idealnie, gdyby z czterema slotami DDR.

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>