Re: Dysk USB - jaka najwieksza odleglosc ?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 13:31:56 MET DST

Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.com.NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości
news:hb3v1e$4sa$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Bo tym urządzeniem odległym może być następne 5 metrów kabla.

To oswiec mnie prosze ile kilometrow moge tak podlaczac... bez zadnego
dodatkowego huba z podlaczonym zasilaczem...

> Kolumny głośnikowe nie wysyłają informacji zwrotnych.

Serio ?

> Drwisz sobie, wymadrzasz się, a nie masz pojęcia o czym piszesz.

Ile razy mozna tlumaczyc, ze w mysl mojego pierwszego posta w tej sprawie,
mialem na uwadze kabel-przedluzacz usb, ktory NIE POSIADA dodatkowego
zasilacza czy to w formie jakiegos huba czy jakkolwiek...

--
doom3