Re: Zasilacz do skanera Epson

Autor: ±ćęłń󶼿 <usun_to_at_wp.eu>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 10:39:17 MET DST

To jeszcze sprawdĽ, czy stałe czy zmienne.

Wtyczka to zapewne albo tzw. 2,1 mm albo 2,5 mm (¶rednica wewnętrzna rurki!).

Pewnie na weekendowym szrocie na Wolumenie by¶ taki zasilacz znalazł, może i na giełdzie komputerowej.

Jakby co zasilacze wysyłkowo ma m.in. Elfa, ale tam do¶c drogo jest.

Do importowanego sprzętu często były dokładane polskie zasilacze, np. Tatarek.
JaC

-----