Re: drukarka laserowa kolorowa do małej firmy

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 09:00:45 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <chrzan_a@wp.pl> napisał w wiadomości
news:173751f2-4035-48cc-91f5-52459741e0f7@k19g2000yqc.googlegroups.com...

tekstu. Czy są jakieś drukarki laserowe w których nie ma takiego
problemu i można drukować w czerni gdy braknie kolorowego toneru??

w Canonie LBP5000, co prawda wyskoczy komunikat, że brak koloru (po
włączeniu), ale wystarczy go potwierdzić i później już nic nie wyskakuje.
:-)

Od biedy można zakleić taśmą okienko od czujnika toneru, które znajduje się
na kardridżu. :-)
W caonienie czujnik jest optyczny. W ogóle nie wiem dlaczego nie bierzesz
pod uwagę drukarek canona, przecież canon dostarcza mechanikę dla drukarek
HP, tonery ma takie same jak HP, regeneracja banalna. Ostatnio za
regenerowany czarny toner do LBP 5000 (która kupiłem ponad rok temu za 459zł
z przesyłką) zapłaciłem 90zł/2500 str. :-)