Re: drukarka laserowa kolorowa do małej firmy

Autor: Andrzej <chrzan_a_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 08:23:00 MET DST

On 14 Paź, 01:36, "MC" <m...@go2.pl> wrote:

> Więcej bedzie drukowania czarnego niż kolorowego.
> A ile trzeba by dołożyć żeby drukarka była tańsza w eksploatacji?
> ->
> Na przykład Ricoh. SPC220N kosztuje poniżej tysiąca i ma koszt strony 12/48
> groszy. Starszy model SPC410DN kosztuje 3500 i drukuje stronę mono za 4, a
> kolorową za 25 groszy. Lexmark 534 w podobnej cenie ma 6/20, a model 543 za
> 1300 - 11/42.. Kyocera 5100 kosztuje 1800 i drukuje za 8/36 groszy. U
> wszystkich producentów jest podobnie. Z tych danych masz obraz tendencji o
> [...]

Obecnie w firmie jest OKI C3300 i nie jesteśmy z niej zadowoleni, cały
czas trzeba coś dokupywać, jak nie toner to bęben, teraz siadł
utrwalacz. Nie wiem jakie sa dokładnie koszty wydruku. Chcemy kupic
coś zdecydowanie tańszego w eksploatacji. 3000 zł nie wydamy, ale może
1800zł by się znalazło. Może ta Kyocera 5100 była by dobra, tylko czy
będzie jakaś odczuwalna różnica wzgledem tej OKI?