Re: Dysk USB - jaka najwieksza odleglosc ?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 00:52:48 MET DST

Użytkownik "Jwzw" <jwzw@interia.pl> napisał w wiadomości
news:hb2rom$ghn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Sam sobie przeczysz. Skoro jest wykrywany, to musi pobierać zasilanie z
> portu usb.

Zaraz, zaraz... mnie nie interere co tam lata ;)
Chodzilo mi o to, ze ten przedluzacz obejdzie sie bez aktywnego huba
pomiedzy dwoma takimi przedluzaczami, gdzie do tego aktywnego huba
podlaczasz wtedy zasilacz... no nie wiem jak mam to jasniej napisac :)

> Taka zreszta jest zasada działania takich przedłużaczy
> aktywnych/repeaterów.

Cos Ty ? ;)

> Muszą być montowane od strony komputera i mają za zadanie wzmocnić to co
> lata po drutach ;)

Ja myslalem, ze od strony flopa... swoja droga ciekawe jest to, ze to cos
"wzmacniajacego" jest na samym koncu przedluzacza, czyli przed tuz przed
urzadzeniem odleglym.

> Bez zasilania to jakoś ciężko byłoby.

No fakt, kolumny glosnikowe tez sa zasilane...

pozdro

--
doom3