SMART - prośba o opinię o HDD

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 16:14:13 MET DST

Witam.
Ostatnio mam problem z kompem, wymieniłem zasilacz (chieftec >400),
tymczasowo niestety na jakiegoś kubusia puchatka. Parę dni temu dysk mi się
wyłączał i załączał ponownie, co powodowało zwis (Vista).
Były też problemy z uruchomieniem (systemu), więc pod uwagę trzeba brać
awarię sprzętu...
Podejrzewm zasilacz, ale... zobiłem zrzut SMART programem HDD Scan i
zobaczyłem, że 1. pozycja ma wartośćt inną niż 0 ;) a w zewnętrznym jest OK
(bez błędów).

http://img390.imageshack.us/img390/3505/st250.jpg

Krótko mówiac - czy z tym Seagatem jest wszystko w porządku?
Proszę o odszyfrowanie statusu SMART
(porozłączałem, popodłączałem wtyczki, na razie nie ma problemów)

Dla porównania zewnętrzny Samsung (chłodny, dopiero włączony w chłodnym
powmieszczeniu)
Tu nie ma nic na pozycji 1.

http://img390.imageshack.us/img390/9105/samsung.jpg

Z góry dzięki za podpowiedzi.