Laptop Asus F5V - nie chce się włączyć.

Autor: marjan <klero8.tk9_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 15:58:41 MET DST

Witam.

Pacjent: Notebook Asus F5V z procesorem Intel Core Duo.
Opis problemu:
Zostawiłem go włączonego na dłuższą chwilę (zdążył się wyłączyć ekran w
celu oszczędności energii). Wracam - cicho piszczy/pyrczy (coś a'la
odczyt/zapis na hdd, ale nie przysłuchiwałem się temu co konkretnie
wydaje taki dźwięk), nie reaguje na nic, nawet CTRL+ALT+DEL nie
restartuje go. Do życia się nie budzi, cały czas czarny ekran. Wyłączam
go przytrzymaniem wyłącznika - spokój.
Próba włączenia: Po wciśnięciu przycisku włączenia od zapala się
kontrolka włączonego lapka, odczytu/zapisu dysku oraz odczytu CD, ale
komputer nic nie "robi". Nie odpala się wiatrak przy procesorze, nie
odpala się BIOS, nic się nie odpala. CTRL+ALT+DEL też nie działa. Mogę
tylko wyłączyć komputer przytrzymaniem wyłącznika, lub wpychając drucik
od spodu. Dzieje się tak przez około cały dzień (przy każdej próbie
włączenia komputera). Odpalanie bez HDD daje takie same efekty, bez RAMu
również (więc raczej wykluczam awarię HDD czy RAMu). Po około dobie, gdy
następnego dnia "ot tak dla próby" próbuję odpalić komputer - działa bez
zarzutów.
Zdarzyło mi się to już trzeci raz (teraz właśnie piszę ze
zmartwychwstałego dziś rano komputera, który od niedzieli popołudnia nie
działał).
W czym szukać rozwiązania problemu?
Do serwisu nie chcę na razie oddawać bo jak odpali się u nich bez
zarzutów to tylko zapłacę za diagnostykę sprzętu.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz