Re: Szukam elektroniki dysku....

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 23:43:11 MET DST

W artykule <havckt$naq$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Dariusz Domagała
napisał(a):

> ... SP0812C

Mam taki dysk.

> Ma może ktoś i chce się pozbyć?

To zależy - czy ta elektornika ponownie do mnie wróci, czy nie.
No i za ile - ale to już nie miejsce na tego typu rozmowy.

Ewentualne propozycje możesz mi wysłać na maila (priv), a ja jutro
spróbuję go jeszcze podłączyć, żeby upewnić się, iż jest sprawny (choć
ma taką nalepkę przeze mnie nalepioną - tylko dosyć dawno go nie
podłączałem).

Jacek