Re: timingi ramu

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 20:19:10 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2009101215460400@grush.one.pl...

> Z czego to wnioskujesz?

czesto koduje material wideo, zawsze godzinne kawalki
i twa to zawsze 'na oko' - w zaleznosci od obciazenia - tyle samo

> A z czego *to* wnioskujesz?

obrobka kilkunasto megabajtowych plikow raw z aparatu i automatyczne
laczenie ich w jeden duzy plik trwa znacznie dluzej (przy uzyciu
procesora w granicach nastu % na rdzen - program i ustawienia
caly czas te same)

operacje na ramdysku tez trwaja nieco dluzej niz jeszcze miesiac
temu

podejrzanym bylby tu tez twardy dysk, ale mam 4 takie same, smart
nic niepokojacego pokazuje i nie ma znaczenia na ktorym dysku
obrabiane dane leza, defragmentacja automatyczna z tymi samymi
ustawieniami od zawsze, zreszta plikow przybywa mi bardzo powoli

pracuje przez wiekszosc czasu z plikami o bardzo zblizonych
rozmiarach i poprostu nagle mam odczucie ze pewne operacje
trwaja o dobre 25% czasu wiecej

wrzuce poprzedni bios, domyslne ustawienia, przywroce zapasowy
system z backupu i zobacze czy cos sie zmieni na lepsze