Re: Jaki netbook?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 19:04:00 MET DST

"maurycy123" napisał:

> Bo nazekasz majac tylko jeden model.

A ile, Twoim zdaniem, powinienem sobie tych Wicherków kupić, żeby móc
wymienić jego zady i walety? 3 egzemplarze starczą, czy jeszcze 2 mam
zamówić, żeby móc ponaRZekać?
Bo moja odpowiedź była na precyzyjnie przycięty cytat:
> Czy takie coś warte jest tych pieniędzy?
> http://tiny.pl/hq4b2
Czyli pytanie było konkretnie o MSI Wind. I tylko tego modelu dotyczyła moja
litania.

JoteR