Re: komputery all in one - jakie wrażenia?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 14:01:16 MET DST

On Sun, 11 Oct 2009 14:39:01 +0200, Piotr Rezmer
<piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote:

>Witam,
>
>Czy ktoś z gronowiczów używa komputerów all in one ? Wydają się ciekawą
>alternatywą dla "stacjonarnych" notebooków.
>
>Dwa ciekawe modele na które się natknąłem to:
>Lenovo A600 - http://shop.lenovo.com/us/desktops/ideacentre/a-series
>HP Touchsmart:
>http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06a/12454-12454-3352963-3352964-3352964-3884677.html

No jeszce masz coś Asusa z serii eee. Oraz dośc specyficzne
zastosowanie ale za to powszechne. Takie które na pewno widziałeś
wielokrtonie a nie kojarzysz że to takie komputerki. Wiele terminali
dotykowych w barach/restauracjach/etc. to właśnie PC w specjalizowanej
obudowie typu all-in-one. Mam coś takiego w ilości 2 sztuk do testów
pisanego nowego softu - poza tym ze ma ekran dotykowy to zwykły pecet
o dość mizernych osiągach.

Zdrówko