Re: awaria monitora\grafiki

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 12:51:17 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Chyba dostawę, a nie zakup.

Tak.

> Nie ma takiego czegoś jak "SataII".
>
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-08&id=413

> A dlaczego miałby nie działać?

> Oczywiście. A jeśli nie, to z jakichś innych powodów, ale
> na pewno nie dlatego, że masz w komputerze dysk SATA. To
> już wpływ ruchów skrzydeł motyli na Bahamach jest bardziej
> prawdopodobną przyczyną niepowodzenia.

Dzięki.

Podpowiedz mi jeszcze jaka karta pamięci do komputera będzie najlepsza i
możliwie najtańsza.
Mam w komputerze Smart Media/XD, Compact Flash I/II, MMC/SD, Memory
Stick/Pro.
Siedziałaby sobie w komputerze i służyła jako dodatkowy dysk ze zdjęciami
i plikami.
Tyle jest w sklepach internetowych różnych kart, że nie mogę się połapać,
która by pasowała do moich "stacji dysków".

--
animka