Uszkodzenie slotów pamieci na płycie

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 11:08:56 MET DST

Włączyłem dzisiaj rano peceta i zamiast tradycyjnego piknięcia
zobaczyłem czarny ekran z długim (2s) sygnałem dźwiękowym co 2-3 s.
Długi sygnał sugeruje błąd pamięci, uszkodzenie pamięci. Sprawdziłem
wszystkie moduły (4 x 1GiB) w poszczególnych slotach i wyszło, że to nie
pamięci są uszkodzone ale dwa sloty. Co ciekawe uszkodzeniu uległy sloty
1 i 3 [są dwie pary slotów: czerwone (1-2)-żółte (3-4)].
Czy wiecie co mogło spowodować taką awarię? Czy to jest uszkodzenie
fizyczne i tylko zostaje oddanie płyty do serwisu, czy może wystarczy
zrobić reset CMOS?

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2009-10-12 10:55:40