timingi ramu

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 22:34:42 MET DST

od jakiegos czasu mam wrazenie ze komp mi dosyc zwolnil,
jezeli chodzi o cpu wszystko wydaje sie byc ok, procesorozerne
operacje trwaja tyle ile trwaly, natomiast wyglada ze aplikacje
ktore intensywnie grzebia w ramie jakby sie przyblokowaly
zassalem sisoft sandra ktorego uzywam w takich przypadkach
i zeznal co nastepuje
http://img27.imageshack.us/img27/6853/ram1g.jpg

wydaje mi sie ze cos tu nie gra, tylko nie wiem co :P
timingi wydaja sie z grubsza zgadzac z zapisanymi w EPP

poza update biosu do najnowszego (ze wzgledu na update express
gate, drivexperta i paru drobiazgow) nic nie ruszalem,
zeby bylo smieszniej ustawienia sa te same co przed wgrywaniem
nowego, a i nikt sie nie skarzy ze cos sie z pamieciami dzieje
a i pewien nie jestem ze ma to jakis zwiazek bo bios wrzucalem
z 3 miesiace temu a zwolnil jakis miesiac

ustawienia w biosie przywrocone, problem dotyczy dwoch
niezaleznych instalacji 64 bitowej visty z ktorych jedna jest
niemal nieruszana

sprzet to P5Q deluxe z q6600 i 4x 2GB CM2X2048-8500C5D

jakies pomysly?