Re: Jaki netbook?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 22:17:17 MET DST

"maurycy123" napisał:

> A ty po co kupiles?

Jako zamiennik padniętego notebooka bardzo poprzedniej generacji. Do
programowania i odczytywania danych z rejestratorów w terenie i wstępnej
obróbki danych. I do pyskowania w Usenecie, bo w hotelach ostatnio tylko
Wi-Fi.

http://tiny.pl/hq4b2

http://tiny.pl/hq4b2

http://tiny.pl/hq4b2

http://tiny.pl/hq4b2

> Hmmmmmm

Bo ja go nie kupowałem na (za przeproszeniem) Allegro, tylko w normalnym
sklepie. Inne w klasie cenowej ~1200 PLN ustępowały mu w kilku, istotnych
dla mnie, elementach.

JoteR

PS. No dobrze, mowa o MSI Wind U100-404PL. Tylko czemu pretensje do mnie, a
nie do lakonicznego wątkodawcy?