Re: laptop, kamera działa dopiero po włożeniu czegokolwiek do usb

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 19:48:53 MET DST

> 1) Włącz MIME, bo wysyłasz "kaszę".
> http://www.grush.one.pl/mime/

ups, już powinno być dobrze.

> 2) Jaki system operacyjny?

vista. 32b.

> 3) Na jakich przerwaniach chodzą karta WiFi i kontroler USB?

I tu jest mały problem.
Na IRQ18 siedzi:
- USB2 enhanced host controller
- Family PCI Express Root Port 3
- USB Universal Host controller
- PCI Gigabit Ethernet Realtek RTL8169/8110
- ATA Storage controler

Nigdzie nie widzę karty WiFi, którą normalnie widać w urządzeniach jako
"Realtek RTL8187B USB2 Network Adapter". Nie wiem czy któreś z powyższych to
jest to samo?

> 4) Jaką kartę WiFi miałeś wcześniej, a jaką teraz? Wymiana
> dotyczyła tylko egzemplarza, czy też modelu?

Wymiana dotyczyła modelu. Teraz jest Realtek RTL8187B. Nie pamiętam co było
przedtem.