Re: Jaki skaner?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 15:26:05 MET DST

Witam

[...]
Użytkownik "monowalker" <monowalker@nie.mam.mai.la> napisał w wiadomości
news:haskgd$2nu$1@inews.gazeta.pl...
> Dotychczas tak robiłem, marnym jak na obecne standardy kompaktem, jednak
> IMO. zbyt dużo czasu trzeba poświęcić na późniejszą obróbkę +
> zniekształcenia obiektywu. Natomiast zakup lepszego aparatu to znowu
> wielokrotnie większe koszty od skanera.
[...]

Zaczynałem od prymitywnego i prehistorycznego produktu firmy OLYMPUS o
nazwie CAMEDIA C-220:
http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.91-olympus_camedia_c-220_zoom_d-520.0
W przedmiotowym zastosowniu sprawdzał się rewelacyjnie. Obecnie używam
produktów fotopodobnych ;-> klasy SONY DSC H7 / H9. I też nie narzekam.
Dodatkowo, po umieszczeniu kamery na statywie mam możliwość używania pilota
do zdalnych regulacji. Praca w takich warunkach to czysta przyjemność ;-).
Tego typu konstrukcje, używane mozna kupić za sumę rzędu 600 zł. Dla mnie
skaner płaski do takich zastosowań jest "średnio" użyteczny.

Zanim podejmiesz decyzję o nabyciu skanera sugeruję, abyś wypróbował _różne_
aparaty cyfrowe, jakimi dysponują Twoi znajomi.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski