Re: Jaki skaner?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 15:07:25 MET DST

Witam

[...]
Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:71d0b$4ad1d566$59641b7f$21026@news.upc.ie...
> "Krzysztof Kucharski" <szpunk_BEZTEGO_@poczta.onet.pl> wrote in message
>
> gdyby do tego dodac stosowny stojak umieszczajacy aparat nad ksiazka
> i robienie zdjecia za pomoca pilota to wystarczy tylko obracac kartki
> i pstrykac, predkosc nie do pobicia (w domowych warunkach)
[...]

Kiedyś, w czasach, gdy w Polsce istniały ośrodki badawczo-rozwojowe, PZO
produkowały np. takie cos:
http://allegro.pl/item759580122_urzadzenie_reprodukcyjne_stolik_plus_oswietlenie.html
(aukcja nie moja, to tylko przykład).

Ja używałem od dawna "samoróbki" - statyw od prehistorycznego powiększalnika
"BETA" z małym adapterem.

W warunkach polowych radzę sobie inaczej - oryginał kładę na podlodze,
siadam w pobliżu na krzesle, trzymając "cyfraka" w rekach, opartych łokciami
o uda. Kadruję, używając zoom, z podglądem na LCD. Po małej wprawe - skanery
płaskie nie mają szans.

Zastrzegam, że cały czas mam na myśli zakres zastosowań, o których wspominał
Autor Wątku.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski