Bardzo dobra obudowa

Autor: Janusz Wo <jannus_tl_at_taki-gaz.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 22:56:37 MET DST

Witam!
Wydawało mi się, że znalazłem idealną obudowę: SilverStone Raven 2 Jednak
bardzo dobra recenzja http://pclab.pl/art38774.html wywołała moje
wątpliwości - chodzi o problemy z dyskami twardymi. Czy ktoś używa dobrej
obudowy o podobnych do Raven cechach, ale bez wad? Co jest dla mnie
najważniejsze: łatwodostępne filtry przeciwpyłkowe; nawiew na dyski
twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale
nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.
Proszę o sugestie - JanuszWo

--
Popraw gaz w adresie