Re: 4 banki i 16 GB ???

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 21:57:06 MET DST

On 10 Paź, 20:32, "ADS" <adsflvasfdlvasfdWYTNI...@onet.pl> wrote:
> 4 banki i 16 GB ??? Na płytach w opisie piszą: do 16 GB. Sorry a kto sprzedaje
> moduły 4 GB (DDR3) ? Przecież to rzadkość, ja chyba raz widziałem... Czy są
> jakieś płyty które mają 8 banków DDR3 ? Widziałem z 6-cioma.
>
> Dzieki
> Adaś
>
> --

moduly ddr3 sa rzadkoscia, ale sa dostepne.
oczywiscie sa 'nieco' drozsze niz zestawy o tej samej pojemnosci.
co do 8 bankow: nie wiem jak z ddr3, ale sa na fbdimmy: na pewno
najnowsze plyty glowne na xeony oparte na nehalemach maja po kilka(-
nascie) slotow na pamiec. oczywiscie cena takiej plyty tez jest
stosowna :~

pozdrawiam
szymon