tani UPS --> co polecacie ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 13:05:18 MET DST

Witam serdecznie,

Mam wrażenie, że u mojej matki są jakieś problemy z prądem:
w ostatnim czasie wymieniłem ze 3 zasilacze, 2 płyty główne,
nowy komputer teraz dostaje szajby... Przyszło mi na myśl,
żeby jeszcze spróbować wymienić kabel zasilający, oraz
dodać UPS.
Co możecie polecić w przystępnej cenie, żeby nie gryzło
się z APFC, chociaż obawiam się że będzie ciężko :/

Sprzęt nie jest jakimś potworem - płyta All-in-one + AMD II,
CoolerMaster 450W RS-450-ACLY (z aktywnym PFC).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,