Re: Dell505 - us'piony na amen...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 23:43:10 MET DST

poli wrote:
> Witam.
>
> Prosze; Was o wskazówki w rozwia;zaniu problemu.
> Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na
> tym, z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, które to wprowadzi?o go w
> stan us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest
> permanentnie ciemny.
> Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet
> wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
> Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
> Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na
> [...]
Witam Was ponownie.

Laptop oz.y?. Niestety nie wiem co mu by?o. Roz?oz.y?em go na cze;s'ci i
uruchamia?em z najmniejsza; ilosc'ia; pod?a;czonych urza;dzen'. Róz.ne
konfiguracje- p?onne nadzieje.
Polez.a? sobie kilka dni, az. przysz?a nowa klawiatura, która; z
rados'cia; od razu zainstalowa?em. Niestety nie ona by?a przyczyna;.
W kon'cu zanios?em go do zaprzyjaz'nionego serwisu z nadzieja;, z.e
moz.e spojrza; na problem z innej strony.
Tam tez. nie uda?o sie; go uruchomic' (przynajmniej nie od razu). Ale po
wyje;ciu pamie;ci ... uruchomi? sie;!!!! Da? znac', z.e mu brakuje;
RAMu, dosta? go z powrotem i chodzi do tej pory!!!
Meczy mnie to bardzo, chociaz. cieszy bo nie wiem co mu nie pasowa?o.
Mam nadzieje;, z.e pochodzi troche; :-D .
Dzie;kuje; Wam wszystkim za pos'wie;cona; uwage; i pomoc.

--
pozdr00fka
  poli