uszkodzona plyta glowna

Autor: Nateysz <43t4_at_vbr.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 16:43:53 MET DST

Witam,

na skutek moich kombinacji chyba uszkodzilem sobie plyte glowna- komputer
przestaje sie uruchamiac juz
na samym poczatku-nie pojawiaja sie zadne komunikaty na ekranie, chodza
tylko wentylatory.
Przypuszczam,ze moze to byc spowodowane tym,ze niewielka ilosc pasty
termoprzewodzacej dostala sie
do zlacza procesora (Intel Core 2 Duo),niestety nie wiem jak ja usunac.

Jezeli niemozliwa jest naprawa to prosze o porade (mimo,ze to troche NTG),
czy jezeli
razem z komputerem otrzymalem DVD z win vista, to po wymianie plyty glownej,
bede go mogl od nowa na tym sprzecie zainstalowac.

Jezeli nie, to czy mozliwa jest sprzedaz tego systemu operacyjnego razem z
plyta glowna.