Re: drukarka atramentowa do drukowania dyplomów ;)

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 14:52:16 MET DST

Dnia Thu, 8 Oct 2009 20:19:09 +0200, Marek napisał(a):

> Jak w temacie: czasem trzeba w firmie wydrukowac jaki dyplom lub
> kilkadziesiąt wizytówek. Na kolorowej laserówce proszek się nie wtopi i
> wszystko się rozmaże. Trzeba kupić atramentówkę z w miarę prostą ścieżką
> przejścia papieru /drukowanie na kartonie/ i w miarę tanimi atramentami.
> Cena do 1000-2000 zł. Może mi ktoś doradzić jakiś model ?

Dlaczego?
U nas w firmie doskonale w tym sie spisuje kolorowa laserowka HP CP2025
ktora toleruje dosc grube papiery (karton) - np karton wizytowkowy (z
wytloczeniami) o gramaturze 240g - nadaje sie zarowno do dyplomow jak i
wizytowek i naprawde ladnie to wyglada na wydruku, ze juz o cienszych
papierach nie wspomne.
Rzecz NIEZWYKLE istotna w przypadku laserowek - KONIECZNE jest ustawienie
rodzaju papieru w opcjach wydruku. Jak dasz wydruk z automatu, jak na
papierze zwyklym, bedzie to wygladalo brzydko, niewazne papier gladki czy
tloczony. MUSISZ ustawic gruby papier i tyle.
Sprawdzalem osobiscie - ten sam wydruk z, i bez, ustawionego rodzaju
papieru, na papierze grubym (160), i bardzo ciezkim (240) - im grubszy
papier, tym gorzej to wyglada jesli sie nie ustawi. Za to ustawione -
zadnych zastrzezen.

--
Mark