Re: Wybor laptopa

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 22:32:40 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> No to wybierz coś nie na Atomie, a nie czepiaj się słówek.
LOL.
P: laptop jest bardziej, nie np. zajmuje dużo miejsca.
RS: ale przecież są małe komputery w małych obudowach, które się do tego
samego nadają.
P: tak, ale tylko na atomie, który jest za wolny
RS: czepiasz się słówek

> Litości, nie karz nikomu pracować dłużej na komputerze prze-
> nośnym bez dodatkowego dużego monitora, klawiatury i myszy!
Różnica między nami polega na tym, że ja nikomu nie karzę używać
komputera w określony sposób, nie traktuję użytkownika z góry, bo to ja
wiem lepiej, czego on potrzebuje.

Jak ktoś pyta, czy wybrać lamborghini murcielago czy może raczej carrere
GT, bo nie wie, do którego bagażnika wejdzie więcej worków z cementem,
to pisanie o tym, żeby kupił minivana jest zwyczajnym zaśmiecaniem grupy.

> Rozumiem, że według Ciebie z takim oprzyrządowaniem uATX
> *też* będzie zajmował więcej miejsca?
Jego sprawa, czy okaże się jednak, że potrzebna mu będzie przyczepka do
lambo. Ale do diabła, nie o to pytał. Więc nie pieprz o minivanach w
wątku 'wybór lambo lub carrery'.