Re: Zestaw do oceny

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 13:27:50 MET DST

vissim pisze:

> He ? Słucham dalej... :)

Ja mam 2 x Opteron 2346HE ze steppingiem BA. Aktualnie nie jestem w
stanie upgreadować ESXi ani do 4.0 ani do ostatnich wyższych patchy 3.5.
  Po upgradzie pojawia się informacja:

"Stepping BA is not supported."

Po czym serwer automatycznie przełącza się na starszą wersję oprgramowania.

Może uda Ci się znaleźć tabele z dokładnymi symbolami procesorów
wspieranymi przez VMware. Ewentualnie można spróbować poszukać
identyfikatory serwerów certyfikowanych przez Vmware i sprawdzić
dokładnie pełen numer procesora w tych serwerach.

--
pozdrawiam
Piotr