Re: Wybor laptopa

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 16:11:29 MET DST

Marx pisze:
> nie zamierzam sie spowiadac
> napisalem ze odpada i koniec kropka
> to nie dyskusja o wyzszosci swiat jednych nad drugim
> takie sa zalozenia
Jak dla mnie z tymi wymaganiami odpowiedni będzie... jakikolwiek laptop
na c2d, 4 GB ram, matryca 17".
Wymagania są praktycznie 'żadne' w sensie wydajności.
Core2Duo - bo raczej w nic słabszego nie ma sensu się pchać.
4 GB RAM - sam pisałeś.
Matryca - 17 cali, raczej unikaj błyszczącej, bo sporo osób na to narzeka.
Wygląd jest kwestią gustu. Ja bym wybrał coś z HP, na przykład NF247EA
czy coś.
Wejdz sobie na ceneo.pl, wrzuć kryteria po prawej, wybierz
najładniejszego wizualnie olewając acery, aristo czy tego typu firmy.
Odejmij kasę na oryginalnego office i będzie dobrze.

Sprzętów odpornych na dziecko (prawie) nie ma;) Trzeba po prostu przy
nim siedzieć, jak będzie używał laptopa:)