Re: Jaka rozdzizelczość do 24 cali?

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 08:14:16 MET DST

news:2009100518532000@grush.one.pl...

> Niektóre. Takie należy eliminować. I będą eliminowane, jeśli
> ludzie w końcu zaczną przestawiać rozdzielczość logiczną i
> *wymagać* czegoś od autorów aplikacji, a nie kupować moni-
> tory o gorszych parametrach "bo mi przycina teksty w okienku".

Tak samo jak systemy 64-bitowe, też można by już nowe robić tylko pod te
maszyny bo jeżeli coś nie jest 64-bit to jest przestarzałe i nie uciągnie
nowego windowsa np.
Poza tym, nie oddasz aplikacji bo źle się tekst przycina, bo albo nie ma
innej albo ... sami wiecie jak wygląda dochodzenie praw konsumenckich w
naszym kraju.
I finalna kwestia rozdzielczości. na 26" 1920x1200 jest w sam raz, jak się
pochylasz nad monitorem jest duże, jak się oprzesz wygodnie w fotelu jest za
małe :P