Re: Wybor laptopa

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Oct 2009 - 19:22:21 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Możesz wyjaśnić DLACZEGO?

Oj daj spokoj. Jest moda na laptopy, ja to akurat rozumiem - mniej kabli
(z reguly jeden), mniej zajetego miejsca, mniej problemow z zabieraniem
tego w dowolne miejsce mieszkania (dla mnie bardzo wazny argument), czesto
mniejszy pobor energii (choc przy 4-5k mozna zaszalec i kupic malenkie,
energooszczedne pudeleczko). Jasne, wyjdzie drozej, mozliwosci rozbudowy
beda znacznie mniejsze, a kultura pracy byc moze nizsza (halas, grzejaca
sie klawiatura, otwory wentylacyjne wydmuchujace cieple powietrze), ale...
ale... hmm. ;) Wiesz co... mimo wszystko rowniez rozwazylbym zakup
laptopa. Chyba, ze ma to stac w jednym, konkretnym miejscu - w takiej
sytuacji tylko stacjonarka.

k,