Re: Zeby tylko miec Intel VT...

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 21:52:35 MET DST

> Chyba żaden proc w historii nie grzał się tak jak pentium IV :) Mając
> niewielkie mieszkanie można było spokojnie oszczędzić na ogrzewaniu ;)

Oj nie zgodzę się. Moje P4 2,8 ma aktualnie 40 stopni, max to ok 50 gdy
obciążę go maksymalnie, a cichutki jest niesamowicie mimo swojego wysokiego
TDP - wentylator mam jakiś Pentagram czy Zalman skręcony na 500 obrotów
czyli niesłyszalny. Takie pół kilo czystej miedzi :)

Co innego słyszałem o i5 czy i7. Tam TDP jest wyższe niż dla P4 i C2D, choć
jeśli porównujesz te P4 co zwały się Prescotami to się zgodzę z tobą :)