Zestaw: NetBook jako stacja robocza

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 12:01:42 MET DST

Witam,

Co robię: "programuje, obrabiam niewielkie pliki w Corel, piszę, czytam,
przeglądam internet, słucham muzyki, oglądam filmy, Internet..Internet,
sporo podróżuje."

Teraz tak mam monitor: http://www.ceneo.pl/;0151319168-10.htm chciałbym
do tego dobrać NetBook tak by wykorzystać monitor i jednocześnie bym po
przyjściu do domu mógł swobodnie podpiąć się (w łatwy sposób - stacja
dokująca?) do: klawiatury, myszki, dysku zewnętrznego, Internetu.

Jaki NetBook byście proponowali? Nie ukrywam, że ideałem gdyby (oprócz
tych wszystkich rzeczy o których wspomniałem) miał także wbudowany
(niewystający) internet GSM.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?