Re: Zeby tylko miec Intel VT...

Autor: vDon <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 23:43:19 MET DST

vissim wrote:

> Tak, chyba jedne z pierwszych co miały zaimplementowane VT (nie sprzeczam
> się), ale one nie mają HT jednak, a tak się przyzwyczaiłem do niego że nie
> wyobrażam sobie pracy bez HT lub z jednym rdzeniem :)

Jeśli wytrzymasz bez HT (z tego co wiem droższe procesory serii C2D i
tak go nie mają) to ten Celeronik posiada dwa prawdziwe, niewirtualne
rdzenie. Aha, nie sugeruj się nazwą. To de facto "przepakowane" Pentium
Dual Core wykonane w technologii 45nm. Jeśli lubisz O/C to osiągnięcie
(na fabrycznym napięciu i chłodzeniu) stabilnych 3.5-3.7 GHz w
budżetowych płytkach typu G/P31 nie jest niczym niezwykłym. Naprawdę
świetny stosunek osiągi/cena.