Re: tusze do Epson DX4400

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 10:50:38 MET DST

"Gupik" <brudas25NOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:ha4sed$te5$1@news.task.gda.pl...
> mam takie pytanie, czy z tym Epsonem działają jakiekolwiek zamienniki, czy
> pozostaje kupować tylko [ niestety drogie ] jak na pojemność [ czarny 7 mill a
> każdy z 3 kolorów po 5.5 mil ] tusze orginalne ??
>
> ps. jesli doszłoby do wymiany drukarki na nową [ ze skanerem ] to jaką wybrać,
> mislę Canon,ie 520 - 540, i tez się zapytam jak w tych Canonach jest z
> zamiennikami, czy tez trzeba kombinować, czy tylko wkładam zamiennik i drukuję
> ??

Mam w domu 2 epsony i używam tylko zamienników jeden to stareńkmi C62 który ma
już z 5 lat i służy mi w sumie do drukowania etykiet adresowych do przedmiotów
sprzedawanych na ebay. Drugi DX4450 służy do wszystkiego nie eksploatuję ich
jakoś nadmiernie ale obie działają be zarzutu. Z doświadczenia wiem ze Epsony są
jednymi z najtańszych w eksploatacji drukarek jeśli chodzi o zamienniki.
Pracując w sklepie komputerowym sprzedałem dziesiątki tych drukarek i tysiące
zamienników i mieliśmy klientów takich jak szkoły czy firmy którzy przez lata
wracali i kupowali te zamienniki kartonami. Więc moim zdaniem warto tym bardziej
że zakup kompletu tuszy oryginalnych do takiego np Canona zbliżony jest do ceny
nowej drukarki. 17ml tusze zamienniki do Epsona kosztowały ok 2-3f w
przeliczeniu 10-15zł a oryginałów w ofercie nawet nie mieliśmy bo nikt ich nie
kupował. Wystarczy rozejrzeć się po allegro zamienników jest pełno a jeśli
chodzi o wybór to polecam fora na pewno są osoby które mogą polecić cos
sprawdzonego.

Pzdr
Piotrek