Jak naprawić konfigurację przerwań?

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 13:15:13 MET DST

Co jakiś czas system wywala mi się z takim BSOD:
http://img89.imageshack.us/img89/3627/dsc7454hj2.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/4683/dsc9851.jpg

Sprzęt to P5Q, podejrzewam, że chodzi o coś z RAID-em, mam dwa dyski
skonfigurowane w RAID0 i kontroler po prostu się wyłącza, po twardym
resecie takiego BSOD wszystkie dyski inicjalizują się od nowa przy
bootowaniu. Próbowałem aktualizować sterowniki i BIOS, problem wystąpił
ponownie.

--
      PaRaGaS                                     www.marekpraski.pl
      GG: 1184355                           www.last.fm/user/PaRaGaS