Re: JAk wymienic HDD z systemem w laptopie ?

Autor: GraaaL <graaal1BEZTEGO_at_wpUSUN.TO.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 13:08:56 MET DST

Fantom pisze:
> Witam
> W jaki sposob moge wymienic stary hdd na nowy w laptopie(z
> przeniesieniem systemu), majac tylko tego laptopa, stary dysk, nowy dysk
> i komputer stacjonarny (oba kompy z nagrywarkami i dostepne pendrive ale
> wielkosci kilka razy mniejsze od danych na dysku) ?
>
> Fantom

Ja bym połączył komputery siecią... i potem zrobił backup z dysku
laptopa na dysk komputera stacjonarnego.
Potem przyłączył nowy dysk do laptopa i odtworzył backup.

Albo

oba dyski z laptopa podłączyć do komputera stacjonarnego

Do wszystkich operacji polecam małą dystrybucję linuksa http://sysresccd.org

pozdrawiam