DX58SO wiatraki na p³ycie po aktualizacji BIOS

Autor: Andrzej Kuæa <protumba_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 12:02:53 MET DST

Witam, moja p³yta to DX58SO z procesorem i7. Niedawno zaktualizowa³em BIOS z
wersji 3435 do najnowszej 4196 (od wersji 4158 poprawnie rozpoznawane s±
pamiêæ 1333MHz i procesor i7). Po aktualizacji mam tak, ¿e jak w³±czam zimny
komputer np. rano to wiatraki na procesorze i z przodu obudowy krêc± siê na
max. obrotach (ok 2000rpm), nie przestaj± nawet po kilku minutach. Mam
zainstalowany program Intel Desktop Control Center i w nim pokazuje mi, ¿e
temp. IO Hub (mostka po³udniowego) to 127 st. C a procesora 0 st C.
Podejrzewam, ¿e to przez te 127 stopni wiatraki siê tak krêc±. Niestety,
jedynym wyj¶ciem jest ponowny restart komputera, wtedy dopiero prawid³owo
pokazuje temperaturê IO Hub i procesora. Dzieje siê to czasami, nawet nie
zawsze jak w³±czam komputer. Próbowa³em wróciæ do starej wersji BIOSu ale
niestety nic to nie daje, dzieje siê tak samo. Mo¿ecie mi powiedzieæ, co
zrobiæ bo ju¿ mnie trafia na ca³ego. Aktualizacje BIOSu przesz³y bez
problemów, pokaza³o siê, ¿e wszystko ok, potem restart, ustawienia domy¶lne,
restart i ustawienia takie, jak powinny byæ. Nie mam ju¿ pojêcia co z tym
zrobiæ, bêdê wdziêczny za pomoc.
Pozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/